Retourbeleid en klachten

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan kun je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Hiervoor dien je een e-mail te sturen naar info@bijzonderebox.nl. Vermeld in je email het ordernummer, om welke box het gaat en de reden van retour. Gaat het om een box die je zelf hebt samengesteld? Vermeld dit dan even.

Na ontvangst van jouw retourmelding krijg je van ons een retourlabel toegezonden. Verzend de bestelling met retourlabel in de originele verpakking inclusief de pakbon. Houd er rekening mee dat de kosten voor retour voor eigen rekening zijn.

Belangrijke voorwaarden
– De verwerking van je retour duurt maximaal 14 dagen na ontvangst van je retourzending. Het te ontvangen bedrag zal door ons teruggestort worden via dezelfde methode die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen.
– Het product dient onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking teruggestuurd te worden.
– Een giftbox dient in zijn geheel geretourneerd te worden. Het is dus niet mogelijk om losse artikelen te retourneren.
– De verzendkosten van je bestelling worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten dus niet teruggestort.
– Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek gestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

 Klacht

Laat ons via e-mail of telefoon weten wat er mis is gegaan, dan gaan we samen kijken naar de meest geschikte oplossing.

Ons e-mail adres: info@bijzonderebox.nl.

Ruilen

Het is niet mogelijk om artikelen te ruilen. Als je een ander artikel wenst, dien je hiervoor zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.